1. Pojawił się problem z Twoim zamówieniem? Nasz dział reklamacji jest tu po to, żeby Ci pomóc. 

Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane tkaniny jak najwierniej odzwierciedlały rzeczywistość. Należy jednak pamiętać, że ustawienia i technologia wyświetlania monitorów mogą wpływać na postrzeganie barwy, struktury i ogólnego wyglądu materiału.

2. Zwrot towarów o wymiarach niestandardowych*, wykonywanych na indywidualne zamówienie

Nie przyjmujemy zwrotów towarów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, gdy Towar jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji klienta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych 1 potrzeb, chyba że towar jest uszkodzony lub niezgodny z umową. W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji.   

*Towar niestandardowy – meble tapicerowane oraz meble twarde personalizowane.

3. Zwrot mebli tapicerowanych wykonywanych na indywidualne zamówienie

Meble tapicerowane są wykonywane na indywidualne zamówienie i nie podlegają zwrotowi. Prosimy o przemyślane zakupy. Bezpłatna zmiana w zamówieniu jest możliwa w ciągu 48 godzin od jego złożenia.

4. Koszty transportu przy zwrocie towaru

Warunkiem zwrotu produktu jest zgłoszenie tego faktu telefonicznie (787 138 752) lub mailowo (biuro@galeriamebli.pl), z podaniem danych adresowych do zamówienia transportu zwrotnego (imię, nazwisko, adres: ulica, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy, miasto) oraz numeru telefonu. W zgłoszeniu należy podać również numer zamówienia.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi zostać zwrócony w stanie niepogorszonym. Produkt należy starannie zabezpieczyć w opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Koszty naprawy uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia produktu przez Klienta ponosi Klient.

W przypadku uszkodzenia zwracanego produktu z winy Klienta, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt naprawy.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient, a kwota zwrotu zostanie o niego pomniejszona.

Zwrotowi podlega kwota produktu, pomniejszona o koszt dostawy i koszt transportu zwrotnego.

*W jednym kartonie może znajdować się 1 lub 2 sztuki produktu.

Adres zwrotów: Riban s.c. ul. Nowe Osiedle 15, 63-630 Rychtal

*Zwrot mebli tapicerowanych jest możliwy tylko w przypadku zakupu z magazynu. Meble wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotowi.


W celu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu – prosimy o wypełnienie poniższego formularza: 


Co przygotować, aby poprawnie wysłać zgłoszenie?

– Nr Twojego zamówienia ( składa się z 5 cyfr
– widoczny jest w potwierdzeniu zamówienia oraz w panelu klienta po zalogowaniu się na naszej stronie )

– Imię i Nazwisko ( zgodne z danymi w zamówieniu ) 
- Zdjęcia / filmy przedstawiające zgłoszony problem


Prosimy o poprawne wypełnienie wszystkich pól formularza reklamacyjnego oraz o załączenie dobrej jakości zdjęć/filmów, na których będzie widoczna zgłaszana wada. 


Co dalej?

Nasz wykwalifikowany zespół działu reklamacji przeanalizuje zgłoszenie i skontaktuje się z Państwem telefonicznie oraz e-mailowo niezwłocznie po wydaniu decyzji reklamacyjnej.